|

Problém

Účel bodu

Odpovědět na otázky:

  • Co jste?
  • Jaké je Vaše poslání?
  • Jaký problém či potřebu řešíte?

Obsah

  • Co jste: softwarová společnost, komunitní portál, aplikace, služba, poradenství, distributor?
  • Poslání: co je posláním organizace - odpovězte, proč zde jste.
  • Problém: popište, jaký problém či potřebu řešíte.

Užitečné rady & nejčastější chyby

  • Vysvětlení toho, co jste, může vypadat např. "Jsme webová aplikace pro analýzu dat sociálních sítí". Popř. použijte přirovnání ("Jsme Facebook, ale pro domácí mazlíčky").
  • Pojměte prezentaci jako příběh. Můžete být štastni, když si z ní posluchači zapamatují jednu věc. Stále budete lepší než naprostá většina ostatních.
  • Snažte se, aby se posluchači reálně vcítili do modelové situace problému. Čím osobněji, tím lépe (např. "představte si, že Vám uteče pes").
  • V prezentaci mějte jen nejdůležitější body, které Vás vedou. Je dobré vždy vysvětlit účel každé odrážky a co z toho plyne. Případně přidejte reálnou ukázku z praxe.

 

<-- PŘEDCHOZÍ KROK     NÁSLEDUJÍCÍ KROK -->