|

Řešení

Účel bodu

Odpovědět na otázku:

  • Jak vypadá řešení problému?

Obsah

  • Řešení: jednoduše vysvětlete, jaké řešení přinášíte. Proč by to zákazníci měli chtít?
  • Unikátnost a přidaná hodnota: jakou přinášíte přidanou hodnotu a v čem jste unikátní? Jaké tajemství se skrývá v pozadí Vašeho produktu/služby?

Užitečné rady & nejčastější chyby

  • Nezabíhejte do detailů. Cílem prezentace je vzbudit zájem, ne uzavřít dohodu hned na první schůzce. 
  • Kromě zmíněných 10 slidů můžete přidat několik, kde je více rozvedena technologie produktu, marketing, stávající zákaznící, ostatní klíčové metriky apod.
  • Nezapomínejte, že nízký počet slidů Vás nutí soustředit se jen na to nejdůležitější.

 

<-- PŘEDCHOZÍ KROK     NÁSLEDUJÍCÍ KROK -->